DAVID BURGER RAVINTOLA
Varaus on pöydän ennakkovaraus ravintolaan tiettyyn päivämäärään ja kellonaikaan. Asiakkaan velvollisuutena on saapua ja/tai varmistaa vieraiden saapuminen ilmoittamanaan aikana ja päivänä palvelun saamiseksi ravintolassa. Varauksen peruminen tulee tehdä kolme tuntia ennen varauksen alkamisaikaa.
Vieras on itse asiakas tai muu asiakkaan ilmoittama henkilö, joka tulee vastaanottamaan ravintolan palveluita.
Asiakas on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen henkilö, jolla on laillinen oikeus solmia sopimussuhteita toimeksiantajan kanssa.
Urakoitsija on David Burger tavaramerkillä ravintolapalveluita tarjoava henkilö.
Ravintola on urakoitsijan ruoka-annosten myyntiin käyttämä tila, jolla on elintarvikeviraston lupa valmistaa ruoka-annoksia.
Verkkosivusto on online-resurssi, jonka kautta asiakas voi tilata varauspalveluita.
Tarjous on näiden sääntöjen mukaisesti tehty tarjous varauspalveluiden käyttämisestä.
Tarjouksen hyväksyminen tarkoittaa näiden sääntöjen noudattamista ja hyväksymistä.
Nämä säännöt edustavat toimeksiantajan ehdotusta tehdä tarjouksia alla mainituin ehdoin ja ne on osoitettu määräämättömälle määrälle oikeustoimikelpoisia henkilöitä.
1. Toimeksiantaja sitoutuu tarjoamaan asiakkaalle varauspalvelun ja asiakas sitoutuu ottamaan vastaan palvelun. Asiakas sitoutuu toimimaan palvelusopimuksen ehtojen mukaisesti.
2. Varauspalvelun tilaamiseksi asiakkaan tulee lähettää toimeksiantajalle varaushakemus. Varaushakemus on asiakkaan tarjous tehdä sopimus toimeksiantajan kanssa.
3. Asiakas jättää hakemuksen kirjallisesti täyttämällä sähköisen lomakkeen.
4. Varauspalveluita tarjotaan vain ravintolan aukioloaikoina. Tiedot ilmoitetaan virallisilla verkkosivuilla.
5. Täyttäessään hakemusta verkkosivustolla, asiakkaan tulee ilmoittaa toimeksiantajalle henkilötietonsa, vieraiden lukumäärän, suunnitellun ravintolavierailun ajankohdan sekä yhteystiedot varausvahvistusta varten (puhelin, sähköpostiosoite)
6. Täyttäessään hakemuksen asiakas vahvistaa oikeustoimikelpoisuutensa ja hyväksyy myös vastuunsa sopimuksen solmimisen yhteydessä hänelle osoitetuista velvoitteista.
6.1 Hakemuksen jättäessään asiakas vahvistaa henkilötietonsa, yhteystietonsa ja hakemuksessa mainittujen muiden henkilöiden tietojen oikeellisuuden ja ottaa täyden vastuun niiden oikeellisuudesta ja luotettavuudesta.
6.2 Asiakas on vastuussa itse toimintaan liittyvistä riskeistä, jotka johtuvat virheistä tai epätarkkuuksista, kun asiakas toimittaa asiaankuuluvat tiedot toimeksiantajalle hakemuksen täyttämisen ja jättämisen yhteydessä.
6.3 Mikäli asiakas antaa hakemusta täyttäessään vääriä tietoja, toimeksiantaja ei ole vastuussa sopimuksen mukaisten velvoitteiden noudattamatta jättämisestä.
7. Asiakas voi varata ravintolasta vain pöydän, joka on vapaa hakemuksen jättämishetkellä. Toimeksiantajalla on vapaus valita, mikä pöytä asiakkaalle tarjotaan varuksen aikana. Toimeksiantajalla on oikeus jättää huomioimatta pöydän sijaintia koskevia toiveita ravintolassa.
8. Asiakkaan sähköisessä muodossa toimittama hakemus hyväksytään toimeksiantajan käsiteltäväksi siitä hetkestä lähtien, kun asiakas saa vahvistuksen vastaavan vahvistuksen sähköpostiin.
8.1 Hakemus, jota toimeksiantaja ei ole vahvistanut, ei ole täytäntöönpanokelpoinen.
8.2 Jos asiakas ei saa vahvistusta varauksesta 24 tunnin kuluessa hakemuksen lähettämisestä, asiakkaan tulee vahvistaa hakemuksen vastaanottaminen joko sähköpostitse tai puhelimitse.
8.3 Riskit siitä, että hakemusta ei oteta harkittavaksi, on asiakkaan vastuulla.
9. Asiakkaan lähetettyä hakemuksen sähköisessä muodossa, toimeksiantaja, jota edustaa David Burger ravintolan omistaja ja työntekijät, ottaa yhteyttä asiakkaaseen selvittääkseen kohdassa 5 mainitut varauksen ehdot.
9.1 Mikäli asiakas ei ymmärrä varauspalvelujen tarjoamisen ehtoja, asiakkaan tulee puhelimitse selvittää toimeksiantajalta tarvitsemansa tiedot.
10. Kiistanalaisten tilanteiden välttämiseksi hakemuksen täyttämisen ja varauksen ehdoista keskustelemisen aikana toimeksiantajalla on oikeus nauhoittaa asiakkaan kanssa käydyt puhelut.
11. Mikäli ravintolassa on vapaita (ei etukäteen varattuja pöytiä) asiakkaan valitsemana päivänä ja kellonaikana, toimeksiantaja vahvistaa sähköpostilla varauksen tekemisen. Tällainen vahvistus on toimeksiantajan hyväksyntä sopimuksen tekemiseen ja vahvistaa sopimuksen.
12. Varauspalvelu katsotaan tarjotuksi sopimuksen solmimishetkellä ja varmistaa pöytävarauksen tarjoamisen tietylle päivämäärälle ja kellonajalle.
13. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan toimeksiantajalle puhelimitse, mikäli myöhästyy varauksen ajankohdasta. Mikäli asiakas myöhästyy ilmoittamatta yli 15 minuuttia sovitusta varauksen kellonajasta, asiakkaan tekemä varaus peruuntuu ja pöytä voidaan antaa muiden asiakkaiden käyttöön.
13.1 Asiakkaan yli 15 minuutin myöhästyminen sopimuksessa sovitusta ajasta katsotaan asiakkaan kieltäytymiseksi noudattamasta sopimusta ja vastaanottamasta varauspalvelua.
13.2 Toimeksiantaja ei ole vastuussa asiakkaan myöhästymisestä.
14. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan varauksen peruuntumisesta kolme tuntia ennen varauksen alkamista. Mikäli asiakas laiminlyö tätä velvollisuutta, toimeksiantajalla on oikeus olla enää solmimatta kyseisen asiakkaan kanssa varauspalvelusopimusta.
15. Toimeksiantaja ei vastaa kielteisistä seurauksista ja menetyksistä, jotka johtuvat sen toimivaltaan kuulumattomista tapahtumista ja olosuhteista, eikä kolmansien osapuolten toiminnasta.
15.1 Toimeksiantaja ei vastaa asiakkaan toimittamien tietojen ja asiakirjojen epäluotettavuudesta ja riittämättömyydestä tai asiakkaan tekemästä sopimuksen ehtoja koskevien vaatimusten rikkomisesta.
15.2 Toimeksiantaja ei vastaa asiakkaan asiakirjojen puutteesta sähköisessä asioinnissa.
15.3 Toimeksiantaja ei vastaa asiakkaan ja/tai vieraiden kohtuuttomien odotusten epäonnistumisesta.
16. Asiakas vahvistaa ja takaa tuntevansa nämä säännöt ja hyväksyy ne ottamalla täyden vastuun toimeksiantajalle antamistaan tiedoista.
17. Täyttämällä varaushakemuksen asiakas vahvistaa hyväksyvänsä nämä säännöt ja antaa suostumuksensa siihen, että toimeksiantaja käsittelee asiakkaan antamia henkilötietoja.
Kiitos ymmärryksestä ja toivomme, että viihdytte ravintolassamme!